۱۳۸۹/۰۴/۰۷

شکست تحقیر امیز انگلستان و پیروزی آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی

بازیهای جام جهانی در مرحله حذفی یک هشتم نهایی دیروز با دو دیدار پیگیری شد .

در اولین دیدار دیروز تیم های آلمان و انگلستان با هم روبهرو شدند .

در اوایل همگان گمان می بردند که تیم فوتبال آلمان تیم حذف شده این دیدار هست و انگلستان نیز با همین باور در میدان بازی آمدند و در ادامه تن به شکست تحقیر امیز 4 بر 1 دادند .

تیم فوتبال آلمان در دقیقه 20 بازی توسط ارسال بلند دروازه بان المان به محوطه جریمه و حرکت تند و سرعتی میرسلاو کلوزه برای بار الو دروازه انگلستان را باز کرد .

امام این پایان کار نبود و آلمانی ها در دقیقه 32 توسط پودولسکی به گل دوم رسید ، ماتیو اپسون موفق شد در دقیقه 37 یکی از گلها را جبران کرد .

پنج دقیقه بعد فرانک لمپارد یک ضربه خیلی سنگین را به طرف دروازه آلمان ها فرستاد و توپ با برخورد به تیر بالای دروازه به پشت خط رفت اما گل توسط داور پذیرفته نشد .

با پایان نیمه اول آلمانها خلاف تصور همگان ، با پیروزی به استقبال نیمه دوم رفتند و انگلستان خطر سقوط را حس می کرد .

در نیمه دوم باز همه چیز متفاوت بود به دست گرفتن بازی توسط المانها فرصت را از انگلستان گرفت و تیم فوتبال آلمان دوباره موفق شد در دقیقه 65 توسط مولر به گل سوم برسد تا حرف و حدیث ها در رابطه با گل پذیرفته نشده لمپارد تا حدودی به سکوت مواجه شود .

اما باز هم این پایان کار نبود و آلمانها که جرات پیدا کردند دوباره به سوی دروازه انگلیس هجوم آوردند و برای چهارمین بار موفق شدند در دقیقه 71 به گل برسند و با این گل ختم بازی انگلستان را در بازیهای جام جهانی اعلام کنند .

ابن بازی در پایان با نتیجه 4 بر 1 به سود تیم ملی المان به پایان رسید .

اما در دیگر دیدار دیروز تیم های مکزیک و آرژانتین با هم روبه رو شدند که این بازی نیز گلهای زیادی را رد خود داشت .

در این بازی تیبم فوتبال آرژانتین در یک بازی زیبا و هماهنگ موفق شد تیم مکزیک را با نتیجه 3بر1 شکست دهد و با این پیروزی حریف تیم آلمان در دور یک چهارم نهایی شود .

گلهای ارژانتین را کارلوس توز در دقایق 25 و 53 و ئیگوئین در دقیقه 35 بازی به ثمر رساندند و تک گل مکزیک را سوارز در دقیقه 49 بازی به ثمر رساند .

با این ترتیب تیم های آرژانتین و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی با هم روبه رو می شوند و تیم های انگلستان و مکزیک از ادامه بازیها حذف شدند .

در ادامه این بازیها امروز تیم فوتبال هالند با اسلواکی دیدار می کند و شیلی در مقابل برازیل قرار می گیرد .

هیچ نظری موجود نیست: