۱۳۸۹/۰۳/۲۳

پیروزی نماینده آسیا و آمریکای جنوبی ویک تساوی نتایج روز دوم جام جهانی

در روز دوم مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در اولین دیدار تیم فوتبال کره جنوبی در یک بازی زیبا و مهیج موفق شد تیم فوتبال یونان را با گل از پیش رو بردارد تا اولین تیمی باشد که در این مسابقات به سه امتیاز کامل بازی دست یافته است .

برای تیم کره جنوبی جونگ سو لی در دقیقه 7 بازی گل اول را به ثمر رساند و پارک جی سونگ در دقیقه 52 دومین گل را برای کره جنوبی به ثمر رساند .

در دومین بازی و حساس ترین بازی نماینده های آمریکای حنوبی و آفریقا به مصاف هم رفتند .

تیم فوتبال آرژانتین به مربی گری دیه گو ارماندو مارادونا ستوره فوتبال آرژانتین به مصاف تیم نیجریه رفت که این تیم نیز از اماده گی های زیادی برخوردار بود .

تیم فوتبال آرژانتین که فقط برای او برد در این بازی اهمیت داشت از همان ابتدای کار حملات زیادی را بالای دروازه نیجریه به انجام رساند و موفق شد در دقیقه 6 بازی توسط گابریل هاینزه به گل گل برسد .

در ادامه بازی تیم فوتبال ارژانتین با وجود پیروز شدن در این بازی از گل زده خود محافظت کرد و تیم نیجریه نیز نتوانست تا گل خورده را جبران کند و در پایان نیجریه اولین شکست خود را از ارژانتین پذیرا شد .

در پایان بازی دوم از گروه ب تیم فوتبال کره جنوبی با 3 امتیاز در صدر است و آرژانتین با تفاضل گل کمتر در مکان دوم است و نیجریه و یونان نیز بدون امتیار در مکانها سوم و چهارم هستند .

اما در بازی سوم در روز دوم و از گروه سوم تیم های انگلستان و آمریکا به مصاف هم رفتند تا در همان بازی اول قدرت خود را به رخ دیگر حریفان خود بکشند .

تیم فوتبال انگلستان که فابیو کاپلو ایتالیایی را در چوکی مربی گری خود دارد در نیمه اول و در دقیقه 4 بازی موفق شد تا به گل اول برسد و استیفن جرارد زننده گل اول تیم فوتبال انگلستان در بازیهای جام جهانی شد .

تیم فوتبال انگلستان که در ترکیب خود دیوید بکهام را نداشت باز هم بسیار تلاش کرد تا بتواند بازی را با همین نتیجه به نیمه دوم بکشد اما اشتباه دروازه بان انگلستان باعث شد تا تیم آمریکا در دقیقه 40 بازی توسط ضربه ای محکم و زیبا دمبسی گل تساوی را بزند تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد .

در نیمه دوم نیز الارقم تلاشهای دو تیم بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید تا با تقسیم امتیازات منتطر بازی امشب الجزایر و اسلونی باشند تا تکلیف صدر نشین در دور اول بازیها مشخص شود .

امشب نیز در ساعت 4 بعداز ظهر تیم های الجزایر و اسلونی از گروه سوم به مصاف هم می روند و در بازی دوم از روز سوم بازیها و از گروه چهارم تیم های آلمان و استرالیا در ساعت 6:30 بعد از ظهر با هم دیدار می کنند و در آخرین بازی از این گروه در ساعت 11 شب تیم های صربستان و غنا با هم دیدار می کنند .

هیچ نظری موجود نیست: