۱۳۸۹/۰۴/۰۱

حذف اولین نماینده آسیا از جام جهانی، پیروزی اسپانیا و شیلی در روز یازدهم جام چهانی

روز یازدهم جام جهانی با شکست سنگین نماینده آسیا و حذف کره شمالی از مسابقات جام جهانی ، پیروزی شیلی در مقابل سوئیس و همچنین پیروزی اسپانیا در مقابل هندوراس همراه بود .

در بازی اول تیم های کره شمالی و پرتغال با هم روبه رو شدند . بازی که به تصور اکثر هواداران کره مانند بازی با برازیل خواهد بود و انها حداقل خواهند توانست با جبران اشتباهات در بازی با برازیل تساوی را از پرتغال بگیرند .

اما خلاف تصور همگان پر گل ترین بازی جام جهانی رقم خورد و تیم قوتبال پرتغال با 7 گل از سد تیم فوتبال کره شمالی گذشت .

رامون میرلس در دقیقه 29 ، سیمائو سابروسا ، هوگو آلمیدا ، تیاگو دو گل ، لیدسون و کریستیانو رونالدو برای پرتغال گلزنی کردند

اما در بازی دوم روز یازدهم تیم فوتبال شیلی و سوئیس با هم روبه رو شدند ، بازی بسیار جذاب و دیدنی که در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید ، اما در نیمه دوم تیم فوتبال شیلی روی یک حرکت مشکوک به افساید موفق شد توسط مارک گونزالس در دقیقه 75 به گل برسد تا با شکست سوئیس جای خود را در صدر گروه هشتم محکم تر کند .

در اخرین بازی دیروز اسپانیا و هندوراس به مصاف هم رفتند ، بازی بسیار جذاب و سرعتی از دو تیم شاهد بودیم .

تیم فوتبال اسپانیا الارقم شکست در بازی اول در این بازی احتیاج به برد حتمی با تفاضل گل بالا داشت .

اسپانیا در نیمه اول روی یک حرکت زیبا از داوید ویا در دقیقه 17 بازی اولین گل اسپانیا را رقم زد .

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم باز هم داوید ویا در دقیقه 57 توانست دروازه هندوراس را باز کند و باعث حذف تیم فوتبال هندوراس از ادامه بازیهای جام جهانی فوتبال باشد .

اما با پایان بازیهای دیشب دور سوم مسابقات گروهی از امشب آغاز می شود و در اولین بازی امشب تیم های افریقای جنوبی و فرانسه ، اروگوئه و مکزیک با هم به صورت همزمان در ساعت 6:30 بازی خواهند کرد .

در صورت تساوی تیم های اروگوئه و مکزیک تیم فوتبال فرانسه در صورت پیروزی مقابل آفریقای جنوبی از بقیه مسابقات کنار خواهد رفت و از این بازیها حذف می شود .

اما در صورت پیروزی اروگوئه یا مکزیک و پیروزی فرانسه با تفاضل گل بالا فرانسه خواهد توانست از این گروه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند .

اما در دیگر بازی امروز تیم های آرژانتین و یونان و نیجریه و کره جنوبی به صورت همزمان در ساعت 11 شب با هم دیدار می کنند .

در صورت شکست یونان و پیروزی و یا تساوی کره جنوبی مقابل نیجریه تیم فوتبال کره جنوبی به مرحله بعد صعود می کند .

هیچ نظری موجود نیست: