۱۳۸۹/۰۳/۲۶

پیروزی پر زحمت برزیل و دو تساوی در روز پنجم جام جهانی فونبال

روز پنجم جام جهانی فوتبال با سه بازی به پایان رسید.

در بازی اول که در ساعت 4:00 عصر برگزار گردید تیم های فوتبال اسلواکیا و نیوزیلند به مصاف هم رفتند که این بازی زیبا و مهیج در پایان نود دقیقه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

برای تیم اسلواکیا ویتک در دقیقه 50 بازی گل زنی کرد و زینی در دقیقه 92 بازی برای نیوزیلند گلزنی کرد .

در جدول رده بندی گروه پنجم تیم های ایتالیا ، پاراگوئه ، اسلواکیا و نیوزیلند هر کدام با یک امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا چهارم قرار گرفتند .

اما بازیهای گروه ششم این مسابقات با تساوی بدون گل ساحل عاج و پرتغال آغاز شد .

تیم فوتبال پرتغال که امیدهای زیادی برای برد در این بازی داشت اما با استقامت و بازی تاکتیکی ساحل عاجی ها روبه رو شد و نتوانست از دیوار دفاعی این تیم بگذرد و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند .

در بازی سوم از گروه ششم تیم های کره شمالی و برازیل به مصاف هم رفتند .

الارقم پیش بینی های فوتبال دوستان مبنی بر برد پرگل تیم فوتبال برازیل این تیم موفق شد به زحمت با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم فوتبال کره شمالی دیگر نماینده آسیا بگذرد .

تیم فوتبال برازیل در نیمه اول موفق نشد تا دروازه کره شمالی را باز کند و ناچار تمام قدرت خود را در نیمه دوم به خرج دهد البته این را نباید ندیده گرفت که نماینده آیسا بسیار خوب در مقابل برازیل ایستاده گی کرد .

اما تیم برازیل در نیمه دوم و در دقیقه 55 توسط مایکون به گل اول خود رسید .

بعد از گل اول تیم برازیل فشارها از سوی تیم کره شمالی بیشتر شد و همچنین برازیل نیز به دنبال زدن گل دوم بود که در دقیقه 73 توسط الانو به گل دوم رسید .

اما این برای کره شمالی اخر کار نبود و این تبم با انگیزه بالا به دنبال حداقل یک گل بود که بالاخره با تلاش ها ی زیاد در دقیقه 90 موفق شد دروازه برازیل را باز کند . زننده گل کره شمالی جی یونگ نام بود .

اما با پایان بازیهای روز پنجم تیم فوتبال برازیل با سه امتیاز در صدر گروه ششم قرار گرفت و تیم های پرتغال و ساحل عاج با یک امتیار و کره شمالی بدون امتیاز به ترتیب در رده های دوم و چهارم قرار دارند .

در ادامه این بازیها و در روز ششم جام جهانی در ساعت 4:00 عصر تیم های هندوراس با شیلی بازی خواهد کرد .

اسپانیا و سوئیس در ساعت 6:30 با هم روبه رو. خواهند شد .

اما از دور دوم مسابقات گروهی امشب ساعت 11 شب تیم فوتبال آفریقای جنوبی در برابر اروگوئه قرار خواهد گرفت .

هیچ نظری موجود نیست: