۱۳۸۹/۰۳/۲۸

شکست فرانسه و کره جنوبی و پیروزی یونان در روز هفتم جام جهانی

مسابقات فوتبال جام جهانی در آفریقای جنوبی در روز هفتم شاهد ناکامی فرانسه یکی از مدعیان فتح جام جهانی شد .

در روز هفتم و در اولین دیدار تیم های کره جنوبی و آرژانتین به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم فوتبال آرژانتین در یک بازی جالب و جذاب موفق شد تیم کره را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد تا امیدها برای پیروزی های آرژانتیم دوباره به اردوی این تیم باز گردد .

در بازی دوم از از این گروه تیم های شکست خورده دور اول گروه دوم یونان و نیجریه به مصاف هم رفتند که الارقم تلاش های زیاد تیم فوتبال نیجریه این یونانی ها بودند که یه امتیاز بازی را از ان خود کردند و موفق شدند حریف آفریقایی خود را با نتیجه 2بر1 به پیروزی برسند .

در پایان بازی های گروه دوم تیم فوتبال آرژانتین با 6 امتیاز صدر نشین است و تیم های کره جنوبی و یونان نیز با سه امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادند و نیجریه نیز بدون امتیاز در رده آخر جدول رده بندی گروه دوم جام جهانی قرار دارد .

اما در آخرین بازی روز هفتم جام جهانی از گروه اول تیم های فرانسه و مکزیک به مصاف هم رفتند .

این بازی از حساسیت های بالایی برای هر دو تیم داشت و تیم های در نیمه اول با محافظه کاری سعی در باز کردن دروازه های حریفان خود می کردند .

نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید تا صحبت های مربیان و تصامیم جدید برای آغاز نیمه دوم و بدست اوردن سه امتیاز بازی بتواند برای تیم ها چاره ساز باشد .

نیمه دوم نیز با از دست دادن میانه بازی توسط فرانسوی ها همراه بود و این فرصت را برای مکزیک داد تا در دقیقه 64 بازی به گل اول برسد تا هرناندس زننده اولین گل بازی باشد .

فشارهای تیم فوتبال فرانسه راه به جایی نبرد که سرانجام تیم فوتبال مکزیک توسط ضربه پنالتی که برای انان بدست امده بود در دقیقه 72 بازی توسط بلانکو کار تیم فرانسه را تمام کنند تا فرانسه نیز به روز پایانی بازی های گروهی چشم بدوزد .

با پایان این دیدار نیز در جدول رده بندی گروه اول تیم فوتبال اروگوئه و مکزیک با چهار امتیاز در رده های اول و دوم هستند و تیم های فرانسه و آفریفای جنوبی با 1 امتیاز تیم های سوم و چهارم گروه اول را تشکیل می دهدذ .

هیچ نظری موجود نیست: