۱۳۸۹/۰۳/۲۵

پیروزی هالند و جاپان و تساوی ایتالیا در روز چهارم جام جهانی

تیم فوتبال هالند در یک بازی تهاجمی و زیبا موفق شد حریف خود دانمارک را از پیش رو بردارد .

دانمارکی ها که در نیمه اول بیسار خوب بازی کردند و توانستند که توپهای هالندی ها را دفع کنند و موقعیت های خوبی را بر روی دروازه هالند به وجود اورند اما در نیمه دوم و همان دقیقه اول سیمون بلسن مدافع تیم فوتبال دانمارک به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا هالندی ها نسبتا به پیروزی در این میدان امیدوار شوند .

روند بازی برعکس تفکر همگان به دست هالند افتاد و این تیم توانست برای باز دوم توسط درک کویت در دقیقه 85 به گل رسید و تیم دانمارک را با 2 گل شکست داد و اولین پیروزی خود را در این بازیها رقم زد .

اما در دیگر دیدار این گروه تیم فوتبال جاپان شگفتی سازی کرد و برد دیگری را برای قاره آیسا کسب کرد و موفق شد تیم فوتبال کامرون را با یک گل از پیش رو بردارد .

کیسیکو هوندا زننده گل تیم جاپان در دقیقه 39 بازی بود .

اما در پایان جدول رده بندی این گروه تیم فوتبال هالند با 3 امتیاز در صدر است و تیم جاپان با تفاضل کمتر با 3 امتیاز در دره دوم ایستاده و تیم های کامرون و دانمارک در مکانهای سوم و چهارم قرار گرفته است .

اما در حساسترین بازی روز چهارم جام جهانی تیم های ایتالیا و پاراگوئه با هم روبه رو شدند .

تیم فوتبال ایتالیا که عنوان قهرمان جا مجهانی 2006 آلمان را نیز با خود همراه دارد دیشب در بازی زیبا و سرعتی تیم پاراگوئه را غافلگیر کرد ، اما تیم فوتبال پاراگوئه که از تجربه زیادی در جام جهانی برخوردار است به خوبی در مقابل ایتالیا قد علم کرد و توانست در دقیقه 39 توسط آلکاراز به گل اول دست یابد و مدافع عنوان قهرمانی را در نیمه اول با شکست مواجه گردانید .

تیم فوتبال ایتالیا الارقم تلاش های زیاد توانست بازی را در دقیقه 63 توسط ده روسی به تساوی بکشاند تا ایتالیا از یک شکست زودهنگام رهایی یابد .

در ادامه تلاش های ایتالیایی ها ثمری نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

اما امشب و در اولین بازی ساعت 4 بعداز ظهر تیم های اسلواکیا و زلاند نو به میدان می روند تا در صورت پیروزی یکی از دو تیم صدر جدول گروه پنج را از ان خود کنند .

دومین بازی ساعن 6:30 دقیقه بین تیم های پرتغال و ساحل عاج برگزار می شود .

و سومین بازی نیز بین تیم های برازیل و کره شمالی در ساعت 11 شب برگزار خواهد شد .

هیچ نظری موجود نیست: