۱۳۸۹/۰۴/۰۸

صعود هالند و برازیل به دور یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی

تیم های هالند و برازیل نیز به جمع تیم های آلمان و اروگوئه آرژانتین ، غنا به دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی پیوستند .

دیروز در ادامه بازیهای مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تیم های هالند و اسلواکیا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 2 بر 1 ب هسود هالند به پایان رسید .

برای تیم هالند آرین روبین در دقیقه 14 بازی اولین گل هالند را به ثمر رساند و 64 اشنایدر گل دوم را وارد دروازه اسلواکیا کرد و در ادامه وزلی در دقیقه 94 موفق شد یکی از گلها را جبران کند اما دیگر فایده ای نداشت و اسلواکیا از ادامه بازیها حذف شد .

در دیگر بازی دیروز تیم فوتبال برازیل در مقابل شیلی قرار گرفت شیلی که در ابتدا بازی بسیار خوب و قوی ظاهر شد و تا دقیقه 20 بازی توپ و میدان را در دست داشت اما ضربه سر خوان از روی ارسال از نقطه کارنر باعث شد تا اولین گل برازیل رقم بخورد و شیلیایی ها در دقیقه 30 بازی با یک گل عقب افتاده به کار خود ادامه دهند .

در ادامه کار نیز و تنها چند دقیقه بعد روی یک کار تیمی و هماهنگ با پاس کاکا فابیانو تک به تک شد و موفق شد در 38 دقیقه به گل دوم برسد .

نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود برازیل به پایان رسید .

اما در نیمه دوم که نیمه اتشین برای شیلی بود برازیلی ها توپ و میدان را در دست گرفتند و حتی در دقیقه 59 بازی روی ضربه سنگین روبینیو به گل سوم رسیدند و خیال خود و هواداران خود را راحت کردند .

با وجود حملات زیاد شیلی و موقعیت های خوبی که برایشان محیا شده بود نتوانستند حتی یکی از گل های خورده را جبران کنند .و بازی با همان نتیجه 3 بر صفر به سود برازیلی ها به پایان رسید .

در پایان بازیهای دیشت تیم های برازیل و هالند موفق شدند تا از سد حریفان خود در این مرحله بگذرند و در یک چهارم نهایی حریف هم برای رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی تلاش کنند .

اما در اخرین بازیهای مرحله یک هشتم نهایی امروز در بازیهای حساس و نفیس گیر تیم های اسپانیا و پرتغال با هم دیدار می کنند که این بازی می تواند از حساسیت های فراوانی برخوردار باشد . در دیگر بازی امشت تیم های جاپان با پاراگوئه دیدار می کند .

هیچ نظری موجود نیست: