۱۳۸۹/۰۳/۲۵

صدر نشینی اسلوونی ، پیروزی غنا و شکست سنگین استرالیا در روز سوم جام جهانی

ص

روز سوم مسابقات جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی با اشک ها و لبخند هایی به پایان رسید .

روز گذشته از بازی گروه سوم تیم های الجزایر و اسلونی به مصاف هم رفتند تا با بدست آوردن پیروزی و با وجود تساوی تیم های آمریکا و انگلستان صدر جدول این گروه را از ان خود کنند .

تلاش های دو تیم برای بدست اوردن سه امتیاز بازی را جذاب و مهیج ساخته بود .تیم فوتبال اسلوونی در دقیقه 68 بازی توسط رابرت کورنی به گل رسید تا این نتیجه تیم اسلوونی را به عنوان تیم صدر نشین گروه سوم معرفی کند .

در پایان بازیهای این گروه تیم فوتبال اسلوونی با 3 امتیاز صدرنشین است ، انگلستان و آمریکا هر کدام با یک امتیاز در مکانه های دوم و سوم قرار دارد و الجزایر نیز بدون امتیاز چهارمین تیم جدول رده بندی گروه سوم است .

اما بازیهای گروه چهارم با مسابقه دیدنی غنا و صربستان و مونتنگرو آغاز گردید ، گرچه تیم فوتبال غنا تجربه حضور در جام جهانی را دارد اما صربستان اولین حضور خود را تجربه می کند .

دو تیم بازی بسیار سرعتی و پایاپایی را دنبال می کردند و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریفان خود بوجود می اوردند .

اما تیم غنا بود که در لحظات پایانی بازی و در دقیقه 78 بازی توانست از گوشه چپ میدان سانت بلندی را داخل محوطه جریمه کند و مدافع تیم صربستان توپ را با دست از بالای سر مهاجم غنا به اوت بفرستد که داور به خوبی خطای هند را تشخیص داد ئ اعلام ضربه پنالتی نمود .گایا بازیکن شماره 3 تیم غنا با زدن پنالتی اولین گل این تیم را به ثمر رساند تا این تیم برنده دیدار اول خود باشد .

اما در دیگر بازی این گروه در ساعت 11 شب تیم های آلمان و استرالیا به مصاف هم رفتند .

تیم فوتبال آلمان که با بدشانسی مصدوم شدن کاپیتان خود میشاییل بالاک در اوایل شروع جام جهانی مواجه شد روحیه خود را از دست ندادن و به خوبی در یک نمایش زیبا و خیره کننده توانستند تیم آسیایی استرالیا را با چهار گل از پیش رو بردارند و اولین پیروزی قاطع و پرگل این جام را به نام خود ثبت کند .

آلمانی ها ئر دقایق 9 توسط پودولسکی ، دقیقه 26 میروسلاو کلوزه ، دقیقه 61 توماس مولر و دقیقه 71 کاکائو توانستند استرالیا را از پیش رو بردارند .

در پایان بازی های گروه چهارم تیم فوتبال آلمان با 3 امتیاز در صدر جدوبل قرار دارد و تیم غنا نیز با تفاضل کمتر و با 3 امتیاز در رده دوم است . تیم های صربستان و استرالیا بدون امتیاز در مکانها سوم و چهارم این گروه قرار دارند .

هیچ نظری موجود نیست: