۱۳۸۹/۰۳/۲۲

آغاز مسابقات جام جهانی 2010 با دو تساوی

مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 در افریقا جنوبی دیروز با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد .

بازی اول که در ورزشگاه ژوهانسبورگ برگزار شد تیم های آفریقای جنوبی میزبان بازیها و تیم ملی مکزیک آغاز کننده جام جهانی نوردهم بودند .

تیم فوتبال مکزیک با بدست گرفتم توپ و میدان بسیار خوب ظاهر شد اما نتوانست دروازه حریف را در نیمه اول باز کند و تیم ملی آفریقای جنوبی که از امتیاز میزبانی استفاده می کرد تا حدودی تحت تاثیر بازی مکزیکی ها قرار گرفته بود.

در اغاز نیمه دوم تیم فوتبال افریقای جنوبی در کمال نا باوری در یک ضد حمله زیبا و تمرین شده توسط سیفیوه شابالالا توانست اولین گل جام جهانی را به ثمر برساند و تا حدودی خیال خود و تماشاگران را راحت کند .

اما شادی تیم آفریقای جنوبی دوام نداشت و تیم مکزیک توسط رافا مارکس به گل تساوی دست یافت .

در ادامه بازی تیم فوتبال آفریقای جنوبی که در نیمه دوم منظم تر نسبت به نیمه اول بازی می کردند موقعیت هایی را فراهم نمودند اما نتوانستند به درستی از توپ ها استفاده کنند و در پایان بازی با تنیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید .

تیم ملی فرانسه نیز رقابتهای جام جهانی 2010 را با تساوی بدون گل مقابل اروگوئه آغاز کرد. این در حالی است که خروس ها دقایق بیشتری کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته و چندین موقعیت را برروی دروازه تیم حریف خلق کردند. آنها حتی پس از اخراج نیکولاس لودیه رو و ده نفره شدن تیم حریف نیز نتوانستند به گل برسند.

اما در پایان روز اول مسابقات جام جهانی 2010 تیم ها با نتیجه تساوی زمین های بازی را ترک کردند .

هیچ نظری موجود نیست: