۱۳۸۸/۱۱/۱۲

جلوگیری از وقوع 6 انفجار سازماندهی شده در هرات

مؤظفین ریاست امنیت ملی ولایت هرات در جریان چند عملیات جداگانه از وقوع 6 انفجار سازماندهی شده در این ولایت جلوگیری و سه تن از مخالفین دولت را با یک تن مهمات انفجاریه و مقدار 75 کیلوگرام مواد مخدر بازداشت نمودند.

در اعلامیه ای که ظهر امروز از سوی اداره ریاست امنیت ملی هرات به مرکز ژورنالیزم افغان ارسال شد آمده است که مخالفین دولت این پروگرام های انفجاری را در ولسوالی های شیندند ، گذره ، انجیل و ادرسکن هرات سازماندهی کرده بودند.

در اعلامیه همچنان آمده است که مخالفین دولت قصد داشتند با استفاده از این انفجارها پوسته های امنیتی ، دفاتر دولتی و تأسیسات عام المنفعه را هدف قرار دهند.

اداره ریاست امنیت ملی هرات همچنان گفته است که در جریان یک عملیات دیگر سه تن از مخالفین دولت را با چند میل سلاح سبک و سنگین از ولسوالی شیندند هرات دستگیر نموده است.

کشف یک تن مهمات انفجاریه از قبیل تروتیل ،خسته اوبوس، مرمی هاوان ، ماین های ریموت کنترل و ضد وسایط به همراه 75 کیلوگرام مواد مخدر نوع تریاک از جمله فعالیت یک هفته ای ریاست امنیت ملی هرات عنوان شده است.

در این اعلامیه همچنان گفته شده که قرار است مهمات جمع آوری شده به پروسه جمع آوری سلاح یا دایاک در غرب افغانستان تسلیم داده شود.

هیچ نظری موجود نیست: