۱۳۸۸/۱۱/۲۷

کمک برای 120 ناراض دولت درهرات

برای 120 تن از مخالفین تسلیم شده به دولت از سوی مسؤلین پروسه تحکیم صلح مواد غذایی و پوشاک توزیع شد.

حضرت شریف مجددی رئیس پروسه تحکیم صلح در هرات گفت: چندین تن مواد غذایی و پوشاک زمستانی که از سوی این کمیسیون تهیه شده بود به افراد ناراضی دولت در ولسوالی شیندند هرات تسلیم شد.

وی افزود: مواد توزیع شده شامل روغن ، برنج ، لوبیا ، ذغال ، کمپل و لباس های زمستانی به اندازه کافی میباشد که برای 120 تن از مخالفین تسلیم شده به دولت توزیع شد.

آقای مجددی از تمام کسانی که به اشکال مختلف از دولت فاصله گرفتند تقاضا نمود تا از فرصت بوجود آمده استفاده نمایند و زنده گی مسالمت آمیزی را در کنار سایر مردم آغاز نمایند.

در همین حال لعل محمد عمرزی ولسوال شیندند ولایت هرات برقراری صلح و آغاز پروژه های بازسازی را از خواسته های اصلی باشنده گان آن ولسوالی عنوان کرد.

وی از برنامه های تحکیم صلح اعلان حمایت نمود و از مسؤلین این کمیسیون تقاضا کرد تا کمک های خویش را دراین عرصه گسترش دهند.

این درحالیست که تا به حال چندین بار مخالفین تسلیم شده در هرات از عدم توجه دولت به خواسته هایشان انتقاد نموده و هشدار دادند در صورتیکه امنیت و زمینه کار برایشان آماده نگردد مجددا" به مخالفت با دولت روی خواهند آورد.

چنانچه چندی قبل ظابط رفیع و سید میرزا دو تن از قوماندانان مخالفین تسلیم شده در هرات بعد از آنکه گفته شد دولت به خواسته شان اقدام اساسی نکرد مجددا" دست به سلاح بردند، اما ظابط رفیع با پا درمیانی پولیس سرحدی مجددا به پروسه تحکیم صلح پیوست.

هیچ نظری موجود نیست: