۱۳۸۸/۰۷/۰۴

افتتاح و تهداب گذاری دو پروژه عام المنفعه در فراه

مسؤلین ریاست شاروالی ولایت فراه میگویند با تکمیل اسفالت یک سرک در ناحیه اول شهر فراه مشکلات ترانسپورتی صدها تن از باشنده گان آن منطقه مرفوع گردیده است.

عبدالرحیم اسحاق زی شاروال فراه میگوید این سرک 1200 متر طول و 12 متر عرض دارد که در ظرف چند ماه اخیر کار اسفالت آن تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

وی افزود این سرک که از چوک مسجد جامع شهر فراه آغاز و به میدان هوایی این ولایت منتهی میشود از بودجه ریاست شاروالی فراه قیرریزی شد.

شاروال فراه میگوید اخیرا شاروالی آن ولایت مبلغ 12 میلیون افغانی را به اسفالت 6 کیلومتر سرکهای بین شهری این ولایت اختصاص داده است.

بنا به اظهارات وی با اسفالت این سرک در ناحیه اول شهر فراه مشکلات ترانسپورتی صدها تن از باشنده گان این ولایت مرفوع گردید.

بربنیاد یک خبر دیگر از همین منبع کار قیرریزی یک سرک دیگر به طول 80 متر و عرض 10 متر از سوی شاروالی فراه آغاز شد.

مسؤلین ریاست شاروالی فراه میگویند قرار است این سرک نیز از بودجه شاروالی در آینده نچندان دور اسفالت و به بهره برداری سپرده شود.

درهمین حال باشنده گان شهر فراه از این اقدام دولت اظهار قدردانی نمودند و خواهان تداوم اینگونه پروژه ها در نقاط مختلف آن ولایت گردیدند.

آنان از دولت خواستند تا کیفیت آسفالت سرکهای داخل شهری را بالا ببرند تا در زمستان پیش رو تخریب نگردد.

کارشناسان میگویند ترمیم و توسعه سرکها در صورتی که ادامه پیدا کند و دولت با قاطعیت به این پروسه سرعت بیشتر دهد به یقین که تغییرات بهتری در زندگی مردم رونما خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: