۱۳۸۹/۰۶/۰۶

دو طالب در ولایت بادغیس کشته شدند


مقامات پولیس در بادغیس از کشته شدن 2 طالب خبر می دهندگزارش های رسیده از ولایت بادغیس در غرب افغانستان حاکی از آن است که سربازان پولیس ملی در ولسوالی آب کمری آن ولایت با گروهی از طالبان درگیر شده اند.
مقامات امنیتی می گویند عصر روز گذشته، طالبان در قریه "چهل گزی" ولسوالی آب کمری بادغیس، بر یک پوسته امنیتی حمله کردند، اما با مقاومت سربازان پولیس مواجه شدند.
سید احمد سامع، قوماندان امنیه ولایت بادغیس می گوید درگیری به مدت یک ساعت میان دو طرف ادامه داشته که در نتیجه 2 طالب به شمول "ملا بسم الله" قوماندان برجسته این گروه کشته، یک طالب دیگر زخمی و یک تن دیگر بازداشت شده است.
آقای سامع همچنین گفت اگر چه در این زد و خورد مسلحانه سربازان پولیس تلفاتی نداشته اند، اما یکی از این سربازان به صورت سطحی زخمی شده است.
به گفته قوماندان امنیه بادغیس، در این رویداد یک میل سلاح پی کا، دو میل کلاشینکوف و یک میل تفنگچه روسی از نزد طالبان به دست نیروهای دولتی افتاده است.
تا کنون گروه طالبان در مورد این رویداد اظهار نظری نکرده اند.
ولسوالی آب کمری همسرحد با ولسوالی نا آرام مقر در ولایت بادغیس است که هر از گاهی طالبان جهت انجام حملات دهشت افگنی از مقر به  منطقه سنگ آتش این ولسوالی حمله می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: