۱۳۸۹/۰۵/۲۶

قتل مدیرثبت و احوال نفوس ولسوالی گلستان فراه


مدیر ثبت و احوال نفوس ولسوالی گلستان ولایت فراه با یکتن از همراهانش از سوی طالبان مسلح کشته شد.مقامات پولیس در ولایت فراه میگویند این حادثه عصر روز گذشته در بازار ولسوالی گلستان فراه بعد از آن صورت گرفت که افراد مسلح ناشناس بالای محمد هاشم خان مدیر ثبت و احول نفوس آن ولسوالی آتش گشودند.
محمد فقیر عسکر قوماندان امنیه ولایت فراه گفت در این رویداد محمد هاشم با یکتن از همکارانش کشته شد و حمله کننده گان از محل رویداد متواری شدند.
وی افزود تا به حال انگیزه قتل این کارمند دولت روشن نیست اما بررسی در این زمینه جریان دارد.
شاهدان عینی میگویند حمله کننده گان موتور سایکل سوار که صورتشان با دستمال پوشیده بود در بازار ولسوالی گلستان بالای مدیر ثبت و احوال نفوس و یکتن دیگر از همراهانش فیر نمودند.
آنان میگویند بعد از وقوع این حادثه اجساد کشته شده گان برای چند دقیقه در کنار سرک افتیده بود که در نتیجه سربازان پولیس قوماندانی به محل آمدند و اجساد را از آن محل انتقال دادند.
با این حال قاری یوسف احمدی سخنگوی گروه طالبان مسؤلیت قتل هاشم خان یکتن از کارمندان دولت را در ولسوالی گلستان فراه به عهده گرفته است.
ولسوالی گلستان یکی از ولسوالیهای دور افتاده ولایت فراه میباشد که دولت با مشکلات زیاد با آن ولسوالی در ارتباط میباشد ، در جریان سالهای گذشته ولسوالی گلستان فراه چندین بار میان دولت و طالبان دست به دست شده است.

هیچ نظری موجود نیست: