۱۳۸۹/۰۶/۰۷

کشف اجساد 5 کارمند ستاد انتخاباتی فوزیه گیلانی


مقامات محلی در هرات می گویند اجساد 5 تن از کارمندان ستاد انتخاباتی فوزیه گیلانی که چهار روز پیش در ولسوالی ادرسکن ناپدید شده بودند، پیدا شده است.
نثار احمد پوپل، ولسوال ادرسکن می گوید اجساد این افراد، صبح امروز از یک منطقه کوهستانی در مربوطات این ولسوالی در حالی پیدا شده است که آثار گلوله بر روی بدن آنها دیده می شود.
گروه طالبان، روز گذشته، مسئولیت ربودن این افراد را بر عهده گرفته بودند، اما تاکنون در مورد کشتن این افراد اظهار نظری نکرده اند.
به گفته ولسوال ادرسکن، هم اکنون اجساد این افراد در حال انتقال به سوی شفاخانه حوزوی هرات است.
خبر کشته شدن این افراد در حالی منتشر می شود که شب گذشته، یکی از نامزادان انتخابات پارلمانی در ولسوالی شیندند در جنوب هرات نیز، به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس کشته شد.
این نامزد انتخابات پارلمانی که "عبدالمنان" نام داشت، شب گذشته هنگامی که به سوی مسجد در حرکت بود، هدف تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.
هفته گذشته نیز، طالبان مسلح بر موتر حامل "عبدالهادی جمشیدی" یکی دیگر از نامزدان انتخابات پارلمانی در ولسوالی کشک رباط سنگی حمله کردند که در نتیجه تیراندازی آنان، برادر آقای جمشیدی کشته و سه محافظ وی نیز زخمی شدند.
افزایش نامنی و کشته و زخمی شدن، شماری از نامزدان انتخابات پارلمانی در هرات، نگرانی های شدیدی را در میان شهروندان این شهر در پی داشته است.
این درحالی است که کمتر از یک ماه به برگزاری انتخابات پارلمانی در کشور باقی مانده است.

هیچ نظری موجود نیست: