۱۳۸۹/۰۴/۱۷

اسپانیا در فینال و آلمان در رده بندی

در اخرین مسابقه از دور نیمه نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال در افریقای جنوبی تیم های اسپانیا و آلمان با هم رو به رو شدند که در پایان تیم اسپانیا موفق شد با شکست آلمان پایه دیگر فینال جام نوزدهم شود .

در دیدار دیشب تیم فوتبال اسپانیا که در مسابقات جام جهانی از تیم آلمان 2 شکست و یک تساوی داشته است موفق شد در طول تاریخ جام های جهانی به اولین پیروزی خود مقابل آلمان شگفتی ساز دست یابد .

آلمان ها با شکست تحقیر امیز انگلستان و آرژانتین در سوم دیدار خود مقابل اسپانیا ایستاد و با یک گل شکست را پذیرفت و به بازی در مسابقه رده بندی رضایت داد .

تیم اسپانیا واقعا در این بازی برتر بود و دفاع آلمان ها و چشم دوختن به ضد حملات باعث شد تا گل دیر هنگام پویول را در دقیقه 73 بازی دریافت کنند .

با دریافت گل آلمان ها که مقاصد دیگری را داشتند و سعی در کشاندن بازی به وقت های اضافه و همچنین پنالتی داشتند اما این گل برای اسپانیا همه چیز را برای آلمان ها تمام کرد و آنان با وجود حملات شدید و فشارهای زیاد در 15 دقیقه پایانی بازی تنوانستند تا دروازه اسپانیا را باز کنند و در مقابل این تیم زانو زدند .

به این ترتیب تیم های اروگوئه و آلمان در روز شنبه دیدار رده بندی را برگزار می کنند و در روز یک شنبه تیم های اسپانیا و هالند در بازی فینال به مصاف هم میروند .

قابل ذکر است که فدراسیون فوتبال فیفا برای تیم اول 25 میلیون یورو ، تیم دوم 20 میلیون یورو ، تیم سوم 15 میلیون یورو و تیم چهارم 14 میلیون یورو را به عنوان جایزه در نظر گرفته است .

هیچ نظری موجود نیست: