۱۳۸۹/۰۴/۲۰

آلمان تغییری نکرد در 2006 و 2010 سوم شد

دیدار رده بندی مسابقات جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی دیشب بین تیم های آلمان و اروگوئه برگزار شد .

تیم فوتبال آلمان که با قبول شکست در برابر اسپانیا نتوانست به مرحله فینال راه یابد انگیزه بیشتری نسبت به اروگوئه ای داشت که در برابر غنا در مرحله یک چهارم نهایی با اشتباه غنایی ها به این مرحله رسید ه بود .

در ابتدا ، بازی در دست آلمانها بود و اروگوئه فقط دفاع می کرد اما این روند نتیجه ای نداشت و بعد از 9 دقیقه از بازی اروگوئه ای ها بازی را در دست گرفتند و به سوی دروازه آلمان هجوم آوردند و دروازه هانس یور بوت را با خطرات جدی مواجه ساختند اما آنها هم موفق به گلزنی نشدند .

تیم فوتبال آلمان موفق شد در دقیقه 19 بازی روی یک ضربه زیبا از اشنایگر از پشت محوطه جریمه یک فرصت را برای مولر بسازد و این بازیکن فرصت طلب پنجمین گل خود را در بازیهای جام جهانی به ثمر رساند .

اما بعد از این گل آلمانها به میانه زمین آمدند و اروگوئه نیز به دنبال پیدا کردن فرصتی برای بدست اوردن گل تساوی بود .

در دقیقه 28 موفق شد در میانه میدان توپ را از اشنایگر بگیرد و به سوارز بدهد سوارز نیز که همراه دو مهاج دیگر در مقابل دو مدافع قرار داشتند توب را به کاوانی داد و او نیز با یک ضربه بغل پا توپ را به گوشه دروازه المان فرستاد و دوباره بازی به تساوی رسید .

نمیه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما یمه دوم نیمه سراسر هیجان بود .

اولین حادثه بازی در دقیقه 47 بازی رخ داد جایی که فورلان روی یک ضربه محکم و زیبا دروازه آلمان را متعجبانه باز کرد و بوت نیز فقز مسیر توپ را تعقیب کرد و از جای خود حرکت نکرد .

حالا بازی 2 بر 1 به سود اروگوئه است ، حملات آلمان ها در دقیقه 57 بازی نتیجه داد ، یک ارسال بی نقص از کاکائو و اشتباه دروازه بان اروگوئه توپ را به یانسن رساند و او دروازه اروگوئه را با یک ضربه سر آرام باز کرد تا هنوز هم برنده دیدار معلوم نشود .

دو تیم سعی داشتند بازی را در همان وقت های قانونی به پایان برسانند زیرا خسته گی زیاد بازیکنان و همچنین باران شدید ذر ورزشگاه مانع پیشروی آنان در وقت های اضافه می شد .

به همین ترتیب تیم ملی آلمان که انگیزه بیشتری نسبت به اروگوئه داشت در دقیقه 86 بازی موفق شد خوارل گل سوم و پیروزی بخش آلمان را به ثمر رساند .

فورلان تنها در یک صحنه موفق شد دروازه آلمان را به لرزه در آورد ولی دیگر اقدامی صورت نگرفت و آلمانها مانند جام جهانی 2006 که در خود المان برگزار شد به مقام سوم این بازیها رضایت دهدند .

اما امشب در اخرین دیدار جام جهانی ، و در فینال جام نوزدهم تیم های هالند و اسپانیا در یک فینال تمام اروپایی با هم بازی خواهند کرد تا تکلیف تیم اول و دوم مشخص شود .

هیچ نظری موجود نیست: