۱۳۸۹/۰۴/۱۳

آرژانتین و پاراگوئه آخرین تیم های حذف شده از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

تیم های آژانتین و پاراگوئه که دیروز در مقابل حریفان خود صف آرایی کردند با قبول شکست از ادامه مسابقات جام جهانی کنار رفتند تا اخرین تیم هایی باشند که از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به سوی خانه می روند و تا روز پایانی در آفریقا نمی مانند .

دیروز در ادامه بازیهای یک چهارم نهایی تیم فوتبال آرژانتین و آلمان با هم رو به رو شدند که این بازی حساس با پیروزی پر گل آلمان همراه بود .

تیم فوتبال آلمان در همان دقایق اولیه بازی که تنها 3 دقیقه از بازی گذشته بود موفق شد تا گل اول را توسط توماس مولر به ثمر برساند و از همان ابتدا قدرت خود را به آرژانتین نشان دهد .

نیمه اول با وجود حملات آرژانتین ثمری نداشت و شکست یک بر صفر در نیمه اول برای آرژانتین ثبت شد .

اما نیمه دوم با حملات آرژانتینی ها و دفاع المان ها همراه بود که این حملات به صورت پیوسته ادامه داشت تا اینکه آرژانتینی ها روی یک ضد حمله گل دوم را در 65 دقیقه بازی دریافت کردند و کم کم خود را حذف شده از جام جهانی دانستند .

اما جشنواره گلهای آلمان هنوز ادامه داشت ، باز هم روی یک ضد حمله زیبا تیم آلمان در 75 دقیقه توسط فریدریچ به گل سوم رسید و دیگر کار را بر آرژانتین تمام کرد .

با حملات ارژانتین و دفاع منطقی و منظم المان گلی برای یاران مارادونا به ثمر نرسید و هر چه تلاش کردند به در بسته خوردند اما آلمان ها انگار راه دروازه آرژانتین را تازه یاد گرفتند و در دقیقه 86 بازی روی حرکت اشنایدر و میرسلاو کلوزه گل چهارم را هم به ثمر رساندند تا یک شکست تحقیر امیز دیگر پس از انگلیس برای آرژانتینی ها ثبت شود و با این خاطره بد راهی کشور خود شوند .

اما آخرین بازی دور یک چهارم نهایی بین اسپانیا و پاراگوئه برگزار شد .

این دیدار پر برخورد نیز با پیروزی اسپانیا و شکست تیم فوتبال پاراگوئه همراه بود .

نیمه اول بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید و تیم ها موفق نشدند تا نیمه اول را به سود خود به پایان برسانند .

اما در نیمه دوم که نیمه سراسر برخورد و حادثه بود .تیم ها بازی بهتری از خود نشان دادند. اما این تیم اسپانیا بود که موفق شد در دقیقه 84 بازی گل پیروزی را توسط دیدید ویا به ثمر برساند و حریف آلمان در مرحله نیمه نهایی شود .

با این وجود تیم فوتبال پاراگوئه و اسپانیا هم هر کدام یک ضربه پنالتی را از دست دادند و در پایان بازی با همان تک گل ویا به پایان رسید .

اما در مرحله نیمه نهایی بازیها روز سه شنبه تیم های اروگوئه و هالند با هم روبه رو می شوند و روز چهارشنبه یک بازی حساس و جالب دیگر بین تیم های آلمان و اسپانیا برگزار می شود .

قابل ذکر است که تیم های پیروز موفق می شوند به فینال بازیها راه بیابند و تیم های بازنده به دییدار رده بندی خواهند رفت .بازهای رده بندی و فینال شنبه و یک شنبه هفته آینده برگزار می شود .

هیچ نظری موجود نیست: