۱۳۸۸/۰۵/۱۴

خواجه عیسی قوماندان ولسوالی انجیل هرات جان باخت

قوماندان امنیه ولسوالی انجیل هرات که روز دوشنبه در انفجار بم هرات زخمی شده بود صبح امروز به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سمونوال خواجه محمد عیسی قوماندان امنیه ولسوالی انجیل هرات زمانی که به سمت دفتر کارش در حرکت بود در منطقه فلکه 29 حمل هرات موتر حاملش هدف انفجارماین کنار جاده ای قرار گرفت.

در این حادثه 12 فرد ملکی و دو پولیس کشته و دست کم 30 تن دیگر به شمول خواجه عیسی قوماندان امنیه ولسوالی انجیل هرات زخمی شدند.

نقیب آروین سخنگوی والی هرات میگوید خواجه عیسی از ناحیه سر زخمی شده بود که وی به دلیل جراحات وارده دریکی از شفاخانه های شهر قندهار جان خود را از دست داد.

منابع خبری در هرات میگویند خواجه عیسی در گذشته به حیث یکتن از قوماندان ناراضی دولت در هرات بود که وی بعد از چند ماه مخالفت , به دولت پیوست و به حیث قوماندان امنیه ولسوالی انجیل هرات معرفی شد.

وی در جریان چند ماه قوماندانی اش در ولسوالی انجیل هرات با مخالفین مسلح دولت در ولسوالی گذره در نبرد شد و چندین تن از آنان را کشته و زخمی نمود.

وی همچنان شماری از ناراضیان دولت را در ولسوالی گذره هرات به پروسه تحکیم صلح در غرب افغانستان معرفی کرد.

هر چند وی در جریان سال جاری از چندین سؤقصد جان سالم بدربرد اما وی در روز دوشنبه گذشته بر اثر انفجار ماین کنارجاده ای در یک منطقه مزدحم شهر هرات زخمی و سپس امروزدرشهر قندهار جان خود را از دست داد.

هیچ نظری موجود نیست: