۱۳۸۸/۰۷/۱۸

افتتاح نمایشگاه عکاس امریکایی درهرات

نمایشگاه عکس از استیف مکوری عکاس مشهور آمریکایی امروز با حضور والی هرات و فرانسیس ریچارد معاون سفیر آمریکا در شهر هرات افتتاح شد .

گفته می شود این نمایشگاه به مدت سی روز در هرات برگزار می گردد که به تعداد 80 اثر زیبا از آثار این عکاس مشهوررا به نمایش گذاشته است .

نعمت الله سروری رئیس عمومی اطلاعات و فرهنگ هرات می گوید : نمایشگاه مذکور از سوی بنیاد آغا خان , نماینده گی ارتباط خارجه آمریکا و ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات به مدت یک ماه در حوض چهار سوق هرات برای نمایش عموم برگزار گردیده است .

آقای سروری نیز هدف از تدویر این نمایشگاه را آگاه ساختن جوانان هراتی از اهمیت عکس دانست و از عکس به عنوان تصویر زنده یاد کرد .

فرانسیس ریچاردو معاون سفیر آمریکا در هرات این شهر را زیباترین شهر افغانستان عنوان کرد و از برگزاری این نمایشگاه در این شهر باستانی اظهار خوشحالی نمود .

فرشته از بازدید ننده گان این نمایشگاه می گوید : برگزاری چنین نمایشگاه هایی برای نسل جوان مفید بوده علاوه بر اینکه ما را از لحظات غم و شادی مردم کشور ما آگاه می نماید ما را به دنیای عکس حرفه ای وصل می سازد .

استیف مکوری عکاس مشهور آمریکایی می باشد که برای تهیه این عکس ها چندین سفر به ولایات مختلف افغانستان داشته و سعی نموده است تا نحوه زنده گی مردم را در ولایات مختلف افغانستان به تصویر بکشد .

هیچ نظری موجود نیست: