۱۳۸۸/۰۷/۱۴

تیم ملی تنیس نوجوانان ,عازم ترکمنستان شد

هیئت یازده نفری تیم ملی تنیس نوجوانان کشورمان امروز برای شرکت درتورنمنت دوارده روزه تنیس در ترکمنستان عازم این کشور شدند .

در ترکیب تیم ملی کشورمان 4 تن از ورزشکاران دختر و 4 تن از ورزشکاران نوجوان پسر حضور دارند .

اینجینیرعظیم نیازی رئیس افتخاری فدراسیون تنیس افغانستان روحیه بازیکنان را خوب توصیف نموده و می گویند : بازیکنان با روحیه زیاد در تمرینات تیم ملی اشتراک می کردند و امروز نیز از آماده گی خوبی برخوردار هستند .

نجیم بازیکن ملی پوش تنیس کشور از برگزاری این تورنمنت اظهار خرسندی نموده می گوید : تمام بازیکنان تیم ملی تلاش کردند تا خود را به این مسابقات برسانند تا بتوانند باز هم در عرصه ورزش در کشور افتخار کسب کنند .

الهه نیز ازبازیکنان تیم ملی تنیس کشور می باشد که مدت بیشتر از 2 سال سابقه حضور در تورنمنت های محتلف را دارد وی کمبود امکانات ورزش تنیس را در کشور نسبت به رقبای خود امری انکار نشدنی دانست ولی با آن هم از آماده گی کامل روحی و جسمی بازیکنان دعوت شده در این تورنمنت اظهار خوشی می کند.

این مسابقات همه ساله با حضور کشورهای افغانستان , تاجیکستان , ازبکستان , قزاقستان ,ترکمنستان و قرقیزستان برگزار می شود و میزبانی این مسابقات را فدراسیون جهانی تنیس در لندن از بین این شش کشورهای آسیایی انتخاب خواهد نمود .

تیم نتیس نوجوانان کشور ما تا به حال در پنج تورنمنت شرکت کرده است که سال گذشته در بین 25 بازیکن به مقام های نهم , دوازدهم و سیزدهم دست یافته است .

هیچ نظری موجود نیست: