۱۳۸۹/۰۳/۰۳

درخواست نهادهای مدنی و شورای ولایتی غور مبنی بربرکناری والی این ولایت

نهادهای مدنی و اداره شورای ولایتی ولایت غور با ارسال یک نامه سرگشاده به رئیس جمهور حامد کرزی، والی بر حال آن ولایت را متهم به بی کفایتی در راستای پیشبرد امور داخلی آن ولایت نموده و خواهان برکناری وی از این سمت شدند.

افزایش نا امنی ،موجودیت فساد اداری ، بی تفاوتی در قبال اقتصاد مردم ، عدم توجه به وضعیت نگران کننده زنان و بازماندن ولایت غور ازنگاه بازسازی از جمله مواردی است که نهادهای مدنی و اداره شورای ولایتی غور به بی توجه ای سید اقبال منیب والی برحال آن ولایت نسبت میدهند.

در نامه سرگشاده ای که امروز از جانب نهادهای مدنی و ریاست شورای ولایتی غور به رئیس جمهور حامد کرزی فرستاده شد آمده است که در این زمینه توجه جدی صورت گیرد .

نماینده گان مردم غور در شورای ولایتی میگویند : آنان از آقای کرزی خواستند تا شخصی را به حیث والی در آن ولایت استخدام نماید که به گفته آنها درایت ، کفایت و توانایی لازم برای اداره یک ولایت و تأمین امنیت را داشته باشد.

چند تن ازنماینده گان شورای ولایتی ولایت غور درتماس تلیفونی با خبرنگاران ادعا نمودند در صورتی که دولت مرکزی به خواست آنان توجه ای نکند این قضیه عواقب ناگواری در قبال خواهد داشت.

با اینکه تلاش زیاد نمودیم تا در این زمینه با والی غور مصاحبه ای را انجام دهیم اما موفق به انجام این کار نشدیم.

هیچ نظری موجود نیست: