۱۳۸۹/۰۹/۱۵

فراغت شانزده تن از دختران از یک دوره آموزش خبرنگاری در هرات

تصدیق نامه های شانزده تن از دختران علاقه مند به حرفه خبرنگاری که دوره شش ماهه آموزش اساسات روزنامه نگاری را در مرکز ژورنالیزم افغان سپری نمودند توزیع گردید.
درهمایشی که به همین هدف برگزار شد امام محمد وریماچ مسؤل مرکز ژورنالیزم افغان و نعمت الله سروری استاد این دوره آموزشی از افزایش علاقه مندی زنان و فعالیتهای رسانه ای ابراز خرسندی نمودند.
آقای وریماچ گفت این مرکز با هدف فعاليت درعرصه ژورناليزم وخبرنگاري درماه اپريل سال 2008 تاسيس شده و همواره قصد داشته تا در اين زمينه به آموزش وظرفيت سازي نسل جديد ژورناليزم بپردازد.
در همین حال حامد مؤمن یکتن دیگر از مسؤلین مرکز ژورنالیزم افغان گفت تا به حال برای چند تن از فارغین این دوره های اموزشی در رسانه های محلی هرات زمینه کار فراهم شده است.
بنا به اظهارات وی بلند بردن سطح آگاهی علاقه مندان به رشته خبرنگاری یکی از اهداف اصلی مرکز ژورنالیزم افغان و کلوپ مطبوعاتی هرات است.
در همین حال شاگردان فارغ شده با بیان اثرات این دوره آموزشی از دلسوزی و توجه استادان مربوط تقدیر نمودند.
در ختم محفلی که به همین مناسبت در مرکز ژورنالیزم افغان تدویر یافته بود برای 16 تن از دختران فارغ شده از این دوره آموزشی از سوی مسؤلین تصدیق نامه توزیع شد.
مرکز ژورنالیزم افغان که از دو سال به این سو در ولایت هرات فعالیت میکند قبل از این نیز در دوره های مشابه ای ، زمینه آموزش اساسات خبرنگاری را به 18 تن از دختران جوان در یک دوره شش ماهه آماده ساخته بود.

هیچ نظری موجود نیست: