۱۳۸۹/۰۲/۰۷

رباینده گان درهرات فرد اختطاف شده را به قتل رساندند

یکتن از باشنده گان ولسوالی شیندند ولایت هرات که حدودا" یک ماه قبل از ناحیه ششم شهر هرات اختطاف شده بود از سوی رباینده گان به قتل رسید.

جسد این فرد صبح امروز از بین یک چاه واقع در منطقه نوآباد شهر هرات کشیده شد و جهت بررسی به شفاخانه حوزوی هرات منتقل گردید.

در اعلامیه ای که امروز از سوی اداره ریاست امنیت ملی هرات به رسانه ها منتشر گردید آمده است که سه تن از عاملین قضیه از سوی آن اداره دستگیر شدند که تحقیقات از نزدشان جریان دارد.

محمد انور متین کارشناس فرهنگی مقام ولایت که به نماینده گی از اداره ریاست امنیت ملی هرات صحبت می کرد گفت: اختطاف کننده گان یک ماه قبل فرد مقتول را از ناحیه ششم اختطاف کرده و او را به جای نامعلومی انتقال داده بودند.

وی افزود: با وجود اینکه اقارب فرد اختطاف شده جهت رهایی وی مبلغ ده لک افغانی را به اختطاف کننده گان پرداخته بودند با آنهم آدم ربایان فرد اختطاف شده را به قتل رسانده و او را در بین یک چاه دفن کرده بودند.

جسد فرد اختطاف شده، در حالی که دست و پایش با طناب بسته شده بود از بین چاه کشیده شد .

اقارب وی در حالی که خود را به زمین انداخته و گریه می کردند از دولت تقاضای شدیدترین مجازات بر عاملین این رویداد شدند.

چندی قبل نیز یکتن از سرمایه داران ولسوالی گذره هرات که از سوی اختطاف کننده گان ربوده شده بود، جسدش از منطقه مهاجرنشین مسلخ واقع در غرب شهر هرات کشف و ضبط شد.

کارشناسان مسائل سیاسی بر این باورند تا زمانی که عاملین این گونه قضایا در ملاءعام به دار آویخته نشوند ، به ساده گی نمیتوان از بروز این گونه قضایا در کشور جلوگیری کرد.

هیچ نظری موجود نیست: