۱۳۸۸/۰۹/۱۲

کشف یک ذخیره گاه مهمات از یک منطقه مرزی هرات

پولیس سرحدی از کشف یک ذخیره گاه مهمات از یک منطقه مرزی با کشور ایران خبر داد و نیروهای ائتلاف در جریان یک عملیات کشفی از وقوع سه انفجار در مسیر کاروان موترهای نظامی در ولایت فراه جلوگیری نمودند.

مقامات پولیس سرحدی در غرب افغانستان میگویند این ذخیره گاه مهمات از یک منطقه در سه کیلومتری مرز با کشور ایران کشف شده است.

سمونوال حمیدالله صدیقی رئیس ارکان قوماندانی زون چهارم سرحدی در غرب افغانستان گفت این ذخیره گاه مهمات در بین یک منزل مسکونی موقعیت داشت که از آن به تعداد ده فیر مرمی راکت RPG 7 با سایر ملحقاتش کشف و ضبط گردید.

وی افزود مهمات بدست آمده جدید است و قابل استفاده میباشد.

آقای صدیقی گفت مخالفین دولت قصد داشتند با استفاده از مهمات کارگذاری شده در این ذخیره گاه یک سری حملات دهشد افگنی را در شهر هرات سازماندهی کنند.

بر بنیاد یک خبر دیگر نیروهای ائتلاف به همکاری پولیس ملی از وقوع سه انفجار کنار جاده ای در ولسوالی پشت رود فراه جلوگیری نمودند.

سمونوال عبدالطیف اسحق زای سرپرست قوماندانی امنیه ولایت فراه میگوید مخالفین دولت سه حلقه ماین ضد وسایط را در مسیر کاروان موترهای نظامی در ولسوالی پشت رود کارگذاری کرده بودند که از سوی نیروهای امنیتی افغان و ائتلاف کشف و خنثی شد.

وی افزود در پیوند به قضیه کسی دستگیر نشده اما تحقیقات در زمینه جریان دارد.

هیچ نظری موجود نیست: