۱۳۸۸/۰۹/۱۵

بازداشت دو طالب مسلح در ولایت فراه

نیروهای امنیتی افغان و ائتلاف درجریان دو عملیات جداگانه در ولایت فراه دو تن از مخالفین دولت را دستگیر و از انفجار 5 حلقه ماین کنار جاده ای جلوگیری نمودند.

مقامات پولیس در ولایت فراه میگویند: نیروهای امنیتی افغان و خارجی شب گذشته در جریان یک عملیات تصفیوی در ولسوالی بکواه فراه دو تن از مخالفین دولت را با یک میل تفنگچه دستگیر نمودند.

سمونوال عبدالطیف اسحاق زی سرپرست قوماندانی امنیه ولایت فراه گفت: این دو طالب مسلح در حال سازماندهی یک سری حملات تخریبی بودند که از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

وی افزود :این افراد جهت بررسی , شب هنگام از ولسوالی بکواه بسمت شهر فراه انتقال داده شدند.

بر بنیاد یک خبر دیگر از همین منبع عملیات پاکسازی ساحات تحت پوشش ماین در ولسوالی های پشت رود و بالابلوک ولایت فراه جریان دارد.

آقای اسحاق زی گفت: این عملیات به مساعی مشترک سربازان پولیس افغان به مساعی مشترک نیروهای خارجی از دو روز به این سو آغاز شده است.

گفته میشود در جریان این عملیات تا کنون 4 حلقه ماین کنار جاده ای در ولسوالی پشت رود و یک حلقه ماین در منطقه دارستان ولسوالی بالابلوک فراه کشف و خنثی گردید.

مقامات پولیس در ولایت فراه میگویند: این ماینها جهت هدف قرار دادن موترهای نظامی از سوی مخالفین دولت در آن ساحه کار گذازی شده بود.

به اتهام این قضیه کسی دستگیر نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: